måndag

Helgen vart inte som jag tänkt mig. I fredags var jag som sagt hemma och latade mig. Somnade så skönt framför tv:n ;) Därimot på lördagen skulle jag från början åka till lilla Sara och kika på film med henne och ett annat gäng. Men då behövde mamma ha hjälp med barnvakt, men oturligt nog fick de magsjuka hemma och jag ville icke bli smittad så jag hade ingenting alls att göra. Hoppas vi kan göra det en annan helg. Men hastigt och lustigt så vart det trots allt en sväng till kingen. Mycket kul! Tack som fan för det blondie, du är bra underbar!

Och idag var det bara att gå tillbaka till vardagen och jobbbbb.


Saknar er. Kom hem hunken!!!

 

Min gulliga knäppa och älskade blondin

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi du är bääääst! <3

Datum: 2010-01-19 Tid: 09:27:58
URL: http://johannatallgren.blogg.se/
Postat av: sara

Du är sööt du vännen!

Datum: 2010-01-19 Tid: 13:36:58
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0