20 barre

I fredags vart man stor och lämnade tonåren bakom sig. Åkte från jobbet till system bolaget. Var naturligtvis tvungen att testa;) Och sedan vidare till mamsen. Det var flera som inte kom, lite oshyst eftersom det var min 20-årsdag men men... Det var i alla fall trevligt med de som kom! Käkade smörgåstårta osv.

På lördagen kom min "morfar" och grattade mig, av honom fick jag pengar. Det är alltid bra att ha. När han fikat klart åkte jag & mamma till ludvika där jag skaffade en tattoo:) Och på kvällen kom mina älsklingar och firade mig hemma i lägenheten. Det vart himla trevligt faktiskt, lite väl mycket förfriskningar men ska det va så ska det! En lyckad helg, och det tackar jag mina närmaste för <3


Lite pics

Jag & grabbarna grus

En del av presenterna

Mina 2 gull hjälpte mig göra iordning inför kvällen. så hade vi lite tacomys:)

Så småningom kom 2 andra godbitar =)

 

Sådär ja, enough. Ha en bra måndagskväll. Nu ska jag ut och gå en promenix med lite music i mina öron :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0