HEEELG!

Jag älskar fredagar! Och den här fredagen var alldels för härlig, det kändes som att det kommer bli vår snart. Det var underbart att köra bil hem från jobbet när det var soool och bar asfalt. Har uträttat lite ärenden efter jobbet, och nu är jag äntligen hemma. Ska försöka masa mig iväg igen och handla lite mat till kvällen. Imorgon ska jag fika med mina sniiigga tjejer på vallonen. Myys:) Har även söndagen planerad, då blir det snowbooooard! Så jävla skönt.

Nåväl nu beger jag mig. puuuussss



Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

En graviditetsblogg som bloggar om graviditeten, samt längtan efter mirakelt.

Datum: 2010-03-07 Tid: 14:19:28
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0