Monday

Helgen var grym. I Fredags var den omtalade alfahannen här med en till medlem i flocken. Skämt o sido, Sara skulle hämta sina kläder vi beställt från Gina. Älskar förresten leggingsen! Sedan skulle jag ta hand om en liten sjukling. Vi tittade på Let´s dance, solsidan och början på en film. Köpte med mig ostkrokar, popcorn och stjärnor. Mummmms:)

Även lördagen spenderade jag med ett par gulliga tjejer. Var med Wallén och Talliz på stan efter att mamma & co varit hos mig och fikat. Sedan tog jag polon och åkte till Brovallen. Störttrevligt sällskap hörni, stort tack för det!

Och idag, ännu en dag på banken min. Har hunnit med att städa, diska, laga mat och träna sen jag kom hem. Nu blir det duschen och efter det ska jag kika på Cabin Fever. Ingen ny film precis men den verkar awesome :)









Kommentarer
Postat av: sara

puss på dig bästa sussie<3

Datum: 2010-03-23 Tid: 12:33:32
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0