Bildär

Efter en dusch började jag gårdagen på stan med Talliz. Kikade i butiker och hon gjorde premiärhandlingen på systemet;) Det här var gårdagens skörd + underkläder och alkohol. (Så måste jag bara visa min underbara väska från sthlm!!) Efter det drog jag till mamma och fick mat, samt satt i den underbara solen. Och till sist kubbspel, grillning, kortspel, mys, trevligt sällskap och alkohol. TACK för det♥


Tröja från Vero Moda

Skor från Tommy Hilfiger























Tack igen sötnosar!



Kommentarer
Postat av: wallo

tack älskling :) var grymt kul!

Datum: 2010-05-16 Tid: 13:11:50
Postat av: johanna

tack själv älskliiing:) du mina fötter är som bölder.. linus skriler rakt ut när ja inte ligger still i sängen för jag bara kliarochkliar sönder myggbetten hahaha.

Datum: 2010-05-17 Tid: 18:00:47
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0