28/11

Den 28:e November och första advent. Det är helt sjuuukt vad fort det här året har gått! Och som allt annat så kommer saker till ett slut, vilket mitt vikariat tyvärr också gör... Kommer vara riktigt jobbigt sista dagen på jobbet, men nu njuter jag av mina underbara arbetskamrater som jag aldrig någonsin kommer glömma. Kanske märks att jag trivs nåt oerhört på jobbet :-)

Den här helgen skulle kunna vara en av de mysigaste i historien. I Fredags var jag hos mamma och tittade på idol med henne och småsyskonen, åt tacos och hade det riktigt bra. Gårdagen spenderade jag hos pappa för omväxlings skull. Vi lagade till en hemmagjord pizza, och tog ett glas rött. Jag & pappsen satt uppe och pratade till 2 inatt. Som gengäld att han bytte mina bromsar så diskade jag det som vart igår när vi åt, bra deal ;-)

Nu ska jag krypa ner i sängen, bjussar på ett par bilder på djuren hemma hos papi. Mina sötnosar!!!

Snacka om hundögon =)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0