weekend

Har varit en bra helg.. I fredags firades Erica som egentligen fyller år idag. vi åkte även till fagersta och green man för att se erik hassle. Lyckad kväll från start till slut! Igår var jag lite matt i pälsen, och orkade inte göra speciellt mycket. Följde med la familia till morfar eftersom han fyllde år. Sen vart det mestadels soffläge =)

Idag sov jag så länge jag bara orkade, som inte vart längre än till 9. så går det när man jobbar dagtid... När jag gjort allt som skulle göras med dusch och annat så drog jag till pappa och fick vintersulor på peggan. Och vi hade sån tur att vi fick lite mat hos farmor. Vart kvar ända till 4, hon är lite ensam så såklart tycker hon det är kul när hon får sällskap :-)

Syskonen wagnborg :)

 

Jag and the hunk

Jag i min röda klänning..

...och dagen efter, kanske inte lika pigg

 

 

 




Kommentarer
Postat av: johannis

min finaste<3

Datum: 2010-11-15 Tid: 15:27:38
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0