April

Nu är det April, hoppas det blir lite soligare & varmare snart. vill ha riktig vår :)

Idag har jag kört ett grymt bra pass på gymmet, det är fortfarande lika kul. Love it!
Det här är kanske att gå händelserna lite i förväg men nu har en ny tjej börjat på mitt jobb, och jag ska försöka lära henne allt jag kan. Kommer INTE gå fort vill jag lova ;) haha. Jag därimot ska börja internkurser, och få göra ännu mer saker än jag gjort hittills. Ska dessutom få åka och hälsa på Handelsbankens huvudkontor i stockholm. Hur kul?! Ska även byta kontor nästa år, om det går som planerat. Till självaste huvudstaden :D Det är en möjlighet som inte kommer flera gånger så jag måste ta den även om det bara blir för en period.

Nog om det, nu ska jag duscha!




Jag.....snart. Not.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0