Förkylning

Vaknade i Onsdags med vääärldens halsont. Gick till jobbet ändå, men under dagen vart det 100 gånger värre. Kunde knappt svälja och jag fick den hemskaste förkylningen. Både ögon och näsa bara forsade. Stod och pratade med en kund när ögonen började rinna så han frågade om jag var ledsen eftersom jag var så snuvig också. Stannade därför hemma igår, gissa om jag var rastlös... Idag är det redan mycket mycket bättre, men jag MÅSTE tyvärr ta det lugnt i helgen för nästa vecka kan jag inte vara hemma. Ska äta all C-vitamin jag kommer åt =)

Har fått ett nytt träningsschema med fokus på rumpa, ben och mage så nu jävlar!!! Så himla peppad! På måndag är det jag som är på gymmet dirrrrekt efter jobbet :D




Kommentarer
Postat av: sara

Prova kang jang, finns på mataffärer o apotek ;)

Datum: 2011-04-15 Tid: 14:54:44
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0