9 dagar

I fredags påbörjade jag min 9 dagars ledighet. Ganska nice! Har jobbat hela sommaren så det är skönt att koppla av, börjar bli lite sliten. Går upp vid halv 6 varenda morgon och är på jobbet hela dagen, kommer hem och går ut med hunden, drar till gymmet, går ut med hunden igen, äter, sover. Snacka om rutiner. Det är dags att skrapa fram en mille på triss nu =)

Måste bara berätta en riktigt rolig grej, imorgon ska jag och mamma till hälsocenter i fagersta och mäta kroppsfett, muskelmassa osv.. Kommer bli riktigt kul att träna i fortsättningen och sen gå tillbaka dit om ett par månader och se om det har förbättrats nånting. Bjussar på en bild från gymmet idag så kan man jämföra kroppen sen :)

Dagsformen

 

lilla knähunden i lördags

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0