Urspårad

Jag är förlorad. Var ut med för visso jääättetrevliga människor i onsdags. Skulle smaka lite varm & kall, ni vet det där supergoda vinet. Råkade kanske bli lite för vild kväll med tanke på att jag skulle jobba på torsdagen. Om vi säger såhär, jag gick inte upp när jag borde ha gjort det den morgonen..
Sen var det bara att hoppa i partykläderna på lördagen igen eftersom Mr Ihrfors fyllt 25. Det måste ju naturligtvis firas! Och det var en grymt bra fest, jag hade superkul och tackar alla medverkande för det.

Jag & syrran hos min kusin som fyllde 18 i lördags

Trötta i soffan igår

Jag, syrran och hunden förra helgen

Random bild från en morgonpromenix

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0