1:a December

Känns absolut inte som 1:a December, +7 grader ute just nu. That's my kind of winter! Gillar inte kyla fast å andra sidan är det inte så kul när det är såhär grått och träden är alldeles nakna utan löv.. Jag kom precis hem från en riktig långpromenad, 1,4 mil vart det. Gick till en kompis o drack kaffe :))

Eftersom det snart är jul kan jag berätta vad jag önskar mig i julklapp.

1. En lägenhet, som denna ungefär


2. En bil. Helst en lamorghini men för att vara lite mer realistisk kan
vi ta en Volvo c30


3. Väskor


4. En resa till bahamas för 2


5. Pengar. Kanske en miljon eller så!


Nu ska jag igenom duschen sen uträtta lite ärenden, ringa några samtal och sen iväg på nästa fika. Nice!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0