Tisdag...eller onsdag?

Är lite dagvild så jag trodde att det var onsdag idag men så var det ju inte =)

Är ganska nyligen hemkommen från gymmet. Har haft 4 vilodagar så det gick bra idag, hade mycket energi vilket behövs när man kör ben. Ska strax ta en lång dusch + ansiktsmask & nagellacksmålning. Tänker passa på att smörja in mig med bus också när jag ändå håller på, behöver känns mig lite fräsch. Det är förresten 4 dagar kvar av det här året?! Heeelt galet. Måste försöka få till en årsresumé, det känns dock som att det här året har varit ganska händelselöst, det ska bli ett nyårslöfte att jag inte ska fundera så mycket utan faktiskt GÖRA det istället.

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0