what i have in me, in my mind is you

Åt riktigt fin brunch för en stund sedan. Ägg, bacon, smörgås, juice, kaffe och ett par pepparkakor :}

Har redan varit ut med hunden på 2 smårundor, ska gå en lite längre prommis nu sen ut på julklappsjakt. Ute i sista sekunden som vanligt fast nu är det bara ett par stycken kvar. Igår skulle jag träna axlar och korsrygg på gymmet men jag hittade inte mitt kort, vart sur så jag tog med hunden ut på en löprunda istället. Det vart en hel mil. Riktigt skönt och vilken träningsvärk jag har i vaderna idag, har inte sprungit speciellt mycket sen i oktober. Kör desto mer styrka idag istället. Axlar, lite korsrygg och biceps :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0