Gnällspiken

Min fina lilla bil bara gnäller & gnäller. Beror på att den vill ha en ny fläktrem, men matte är så lat... Kan inte byta den själv men jag väntade på att pappa skulle säga "klart jag byter den lilla gumman". Det hade han sagt, men så gick han och sågade av sig tummen. Onödigt? Öh jaaa.. Nu var jag tvungen att hitta nån annan som kan göra det ;)
Nej det är synd om pappsen, det har dessutom blivit både infektion och blodförgiftning. Plus att den varit helt köttig i snart en månad, fattar ni vad äckligt?!

Nu ska jag ta o hoppa in i duschen efter ett svettigt benpass på gymmet!




Min älskliiing =)


Kommentarer
Postat av: Huong

Fan va vidrig du är tjejen, hoppas din pappa repar sig!! såga av sig tummen var dock inte ett jätteklokt val...

Datum: 2011-02-16 Tid: 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0