The hulk

Nyss hemkommen från veckans andra pass på gymmet. När man tränar "på riktigt" vill man verkligen inte förstöra det genom att äta dåligt. Därför har jag lite ångest att det vart (för mycket) alkohol i Lördags. Hade suuupertrevligt men det förstör så mycket, fast å andra sidan lever man bara en gång. Och som grädde på moset fick jag vara med min stumpis som jag saknat så mycket! Nåväl, vad jag babblar :)

Idag körde jag rygg & lite biceps. Som sagt så är alex guld värd, verkligen en jättebra tränare. För nån vecka sen började jag köra marklyft. Just den kan han inte vara med på eftersom han har diskbråck... Idag gjorde jag 5 set med 6-7 reps på 75 kg. Great!





















Den ser ut såhär, finns naturligtvis många olika tekniker men jag gör den med böjda ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0