vad är det för dag?

FREEEDAG!! :)

Har jobbat och varit på gymmet. Har tränat ca 4 veckor med alex nu, 3 av dem har vi varit där 5 dagar i veckan. Det känns helt fantastiskt. Att träna med honom var det bästa jag kunde ha gjort. Cred till dig raring! Många tjejer vill inte köra ren tyngdlyftning eftersom de är rädda att få för stora muskler. Men det är ingen risk, för det första är det inte lika lätt för en tjej att få såna muskler.. Men det är sååå kul när man märker att det går att lägga på mer vikt. Och att ha nån brevid som peppar, har aldrig varit såhär kul att träna. Har dessutom tappat några centimeter runt midjan, det är ett plus :)

Nu ska jag höppa in i duschen och göra mig klar för
bio - Paranormal activity 2!
See you


Till min pt :-)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0