Lycklig

Hoppas ni haft en bra midsommar, min helg har faktiskt varit hur grym som helst!! I Torsdags hämtade jag min lilla sötnos som ska bo hos mig nu. Jag & Dora har blivit sambos :) Pratar alltså om en amstaff-tik som är 1 år.
I fredags åkte vi båt som bara vart helt spontant. Lilltjejen var så duktig och tyckte det var hur kul som helst. Och igår var jag på en fest i fagersta, var dock nykter och körde. Trots det så hade jag en underbar kväll, det var verkligen en sån kväll som inte får ta slut.
Den här dagen har inte heller varit så dum! Legat i solen med hunden, mamma och min lillasyster.

Här kommer lite pics
Vi börjar med mig & lilltjejen

En midsommarstång i västerås

Igår kväll

Mys i soffan

Lilla knähunden i "mormors" knä

soffmys igen

Avslutar med den här som är tagen för en timme sen. Var med hunden till vattnet och gick en promenad så hon kan sova med mig länge imorgon bitti. Har ledigt den här veckan från jobbet för snart börjar peace & love. Kommer bli galet kul!

 


Kommentarer
Postat av: princess

fin blogg :)

Datum: 2011-07-04 Tid: 16:02:57
URL: http://princessmelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0