Söndag

Hemma i avesta efter en nykter(!) Lördag i Fagersta. Var först och främst till västerås igår eftermiddag och tittade på en hund som den nuvarande ägaren inte kan ha kvar. Vill så gärna ha henne men jag har en hel del övervägande att göra, måste ju förstå att det gäller ett åtagande 12-14 år framåt. När vi varit o hälsat på henne så åkte jag & mamma till hamnkrogen och åt mat. Sen kom bla drägg-huong och satte sig vid vårt bord så vi vart kvar till 23 nån gång..

Nu ska jag till gymmet och svettas lite sen får vi se vad den här söndagen har mer att bjuda på =)

 

Lite inspiration, nu kör vi!!


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Jag skall göra det så snart min laptop har kommit. :) Den jag använde tidigare till att göra designer med var jag tvungen att lämna in över sommarlovet (lånedator från skolan) och den jag använder nu (Dennis) har inte Photoshop.

Datum: 2011-06-13 Tid: 08:23:10
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0