Tisdag

Nyss hemkommen från gymmet. Vart 1,5 timme idag, biceps och axlar. Biceps är bland det roligaste jag vet men axlar däremot...Urk! Hate it.
Gymägaren ringde mig precis, han frågade förut om jag visste nån lokal där han kunde öppna ett nytt gym i hedemora. Och nu bara för att jag är hans favoritkund så berättade han att det kommer att bli ett extraerbjudande så man får betala 100 kr extra i månaden och sola i solariet obegränsat. Sweet! 

Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder. Hittade min iphone-sladd igår :)



Ett träd när det var som finast i April


Jag & darling på karnevalen




Hockeymatch. SVERIGE VANN!!!




Grillen tänd med ett vinglad i handen. Top notch!



Kommentarer
Postat av: johanna

bäääbisss:D

Datum: 2011-06-16 Tid: 19:59:17
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0