don't trust anyone

Av flera olika anledningar har jag svårt att lita på människor. älskar att lära känna nytt folk men det finns saker jag nästan aldrig berättat för nån. blir ofta rädd när jag tycker om nån mycket, och jag överanalyserar en hel del. det brukar sluta med att jag tror en massa saker och slutar träffa personen jag egentligen tycker är en bra människa. Har grymt svårt att prata känslor, eller egentligen att beskriva känslor med ord. har blivit bedragen och sårad så djupt av människor jag verkligen älskat. eller vad är älska, egentligen? Lär nog släppa lite på kontrollen. Ingen är perfekt...tror jag.

Vad jag vet är i alla fall att jag tänker hoppa rakt ner i min säng nu!


 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0