Sent

Igår, alltså på lördagskvällen var det 25-års fest hos Victoria. Det var kul men efter att ha tagit lite för många tequila-shotar på föregående fest så bestämde jag mig för att ta det lugnt. Drack 6 cider på hela kvällen, det innebär alltså mellan kl 18-02. Kände mig nästan nykter när jag traskade hem på natten. Ack så fel jag hade, har mått så fruktansvärt dåligt och mest sovit hela dagen. Hur kan det komma sig? Nåväl nya tag imorgon. Det behövs för det är total-kaos i mitt huvud. Vad ska jag bli när jag blir stor? Söka jobb? Plugga? Bo kvar? Flytta? Andreas? Inte? Ja? Nej? Vad vill jag? Vad vill jag inte? Hur blir det nu? Vad ska jag äta imorgon?

Kommer med ett filmtips så länge för ovanlighetens skull, Drive med läckra Ryan Gosling. Den handlar om en kille som är stuntförare och som spenderar nätterna med att köra flyktbilar åt bankrånare och inbrottstjuvar. Han är en riktig ensamvarg som inte säger många ord i onödan men när han väl blir arg så blir han riktigt arg, han gör rollen så makalöst bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0