6:e februari

Igår kom Ågren o hälsade på. Jag är så dum ibland och tänker mig inte riktigt för vilket var fallet i lördags. Det vart inte bättre av att jag hade druckit alkohol...
Nu står jag inför andra tråkigheter. Trodde tidigare att jag skulle få jobba kvar på banken men så vart det inte. Nu ska jag börja plugga och med en hund blir det svårt eftersom jag kommer vara borta 8-9 timmar om dagen. Med a-kassa blir man inte rik och har inte råd med hunddagis. Vill naturligtvis inte göra mig av med min älskade lilla bäbiis men vet inte vad jag ska ta mig till. Ser inte så många utvägar. Ska snart till gymmet på terapi, sen till min älskling och få tröstande kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0