Breaking news

I sommar ska jag vara med i fitnessfive!! Tror det är en mycket bra tävling att börja med. Man kör 5 olika grenar där man ska hinna så många reps som möjligt under 75 sekunder
  • Bicepscurl där tjejer kör på 30% av kroppsvikten
  • Bänkpress, 60 % av kroppsvikten
  • Benböj, egen kroppsvikt
  • Dips, egen kroppsvikt
  • Chins, egen kroppsvikt
Finalen går i Åhus. Tror inte jag har chans till pallplats men till finalen SKA JAG. Så nu vet jag hur jag ska spendera min lediga tid - på gymmet och i motionsspåret! Följde med Sara till gymmet idag trots att det är vilovecka men jag var tvungen att prova de olika övningarna. Tog det väldigt lugnt så det är egentligen inget att skryta med.
Nu ska jag slänga i mig lite Jack3d och ta en vända i elljusspåret. Sen kommer bästa hit och förgyller min vardag ♥
som jag har sagt förut så är Larissa Reis en stor inspirationskälla. Hon
har riktigt snygg kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0