Hårt slit

Satt och tittade på gamla bilder på datorn. Under åren har jag pendlat ganska mycket i vikt. Började styrketräna regelbundet för ca 1.5 år sedan. Det var när jag började träna med min granne som jag verkligen tyckte det var kul. Han visade hur jag skulle göra och peppade mig när jag egentligen inte orkade. Nu kör jag precis som vi gjorde då, när man inte orkar EN enda reps till så gör man TVÅ till. Det ska göra ont! Visst finns det hjälpmedel men tyvärr inga genvägar. Man får göra uppoffringar men jag har valt det här och vill satsa på att tävla första gången i sommar. Det tar tid att bygga upp grunden och man får inte ge upp när man känner att man står still. Jag personligen tycker att det är finare med en vältränad kropp än att bara vara pinnsmal.

Här var jag ganska smal, vägde inte så mycket i förhållande till
min längd. Är ändå 170 cm
På balen. Jag fick åka och sy in klänningen 3 gånger för att jag gick ner
så mycket i vikt från att vi hade tagit mått första gången
December 2009
Julen 2010, årets julgrisar....
Juli 2011
Beach 2011
Fick kämpa med 205 kg i benpressen för ett år sedan
För 1 vecka sedan...
Kul att se hur man förändras! Ska aldrig mer tillbaka till den pluffsiga kroppen. Sexpacket ska sitta på min mage före badsäsongen, var så säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0